Пошуковий запит: (<.>A=Поселецька К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Поселецька К. А. Етапи професійної самореалізації майбутніх учителів філологічних спеціальностей: науково-практичний аналіз [Електронний ресурс] / К. А. Поселецька // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 34. - С. 156-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_34_47
|
2. |
Поселецька К. А. Теоретичні основи дослідження професійної реалізації студентської молоді [Електронний ресурс] / К. А. Поселецька // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2013. - № 39. - С. 217-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2013_39_53
|
3. |
Поселецька К. А. Дослідження компонентів та рівнів готовності майбутніх учителів філологічних спеціальностей до професійної самореалізації [Електронний ресурс] / К. А. Поселецька // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2015. - № 43. - С. 278-282. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2015_43_66
|
4. |
Поселецька К. Практично-орієнтована діяльність майбутніх учителів філологічних спеціальностей у процесі педагогічної практики [Електронний ресурс] / К. Поселецька // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 1. - С. 116-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_1_13
|
5. |
Поселецька К. А. Актуалізація акмеологічної складової фахової підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / К. А. Поселецька // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2018. - № 2. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2018_2_5
|
6. |
Ігнатова О. М. Академічні мобільні можливості для викладачів і студентів в рамках місії університету [Електронний ресурс] / О. М. Ігнатова, А. І. Безуглий, С. О. Гусєв, К. А. Поселецька // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2019. - Вип. 53. - С. 181-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2019_53_41
|
7. |
Поселецька К. А. Професійна самореалізація студентської молоді як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / К. А. Поселецька // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2013. - Вип. 35. - С. 392-396. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2013_35_83
|
8. |
Поселецька К. А. Система вищої освіти як шлях до професійної самореалізації: зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / К. А. Поселецька // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2013. - Вип. 34. - С. 421-426. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2013_34_90
|
9. |
Вишивана Н. Міжнародна навчальна програма "DLL – Вчимося навчати німецької" для підготовки вчителів нової ґенерації у Вінницькому педуніверситеті [Електронний ресурс] / Н. Вишивана, К. Поселецька // Рідна школа. - 2018. - № 9-12. - С. 77-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2018_9-12_16
|